Lättare.

Träningen börjar bli lättare å lättare .. Tidigare har d varit jobbigt efter några minuter , gjort ont i knäna ..men nu efter att ha kört ett par ggr klarade jag 11 min utan problem ( ceyda vaknade sen ) . Plankan är bäst för magen oxå då det känns av ibland att man faktiskt har ansträngt sig!


Dagen igår var rolig, åt jätte mkt å umgicks med min familj , mina närmsta .
Idag var det tänkt att vi skulle till M's faster men ceyda e geggig i ögonen . Måste få vila å få bort dom där jävla bakterierna så jag slipper vabba hela tiden!



Nu klär vi iaf på oss å går ut i solen lite, ska leta mixer oxå så jag kan börja göra mina smoothies :))






Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0