Söndag

Söndag söndag söndag ! ...

Idag har vi städat tvättat å sen haft terror besök ! .
Suttit nästan hela och tittat på allt med worldtradecenter oxå . Så jävla hemskt ! förstår inte grejern riktigt - hur i helvetet man kan göra sådär !!! - Men sen har vi även alla andra som blir dödade , svälter ihjäl osv osv osv .. Vart tog all deras minnestid vägen ? Det är så svårt det där.. vart ska man börja å finns det något slut på skitet som händer överallt ??

Kvällen har jag spenderat med min storasyster med alla barn - Elif och Giarlize har jagat varandra , hållt på att dränka varandra i badkaret och sen bara rivit ! sådär som det ska vara .. Jag har aldrig haft en särskilt nära relation med min kusiner och det gör mig så lycklig att både jag och linda värdesätter en nära relation inom familjen . Barnen äääälskar varandra och det är viktigt för mig !! ..



Nu sover dom å jag njuter av lugnet ..
Ska ställa mig i duschen alldeles straxt och sen göra mig redo för en lååång vecka!


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0