mina små tjejer ..

Ceyda har vart super grinig sen igår då hon fick vaccin ... Lite känsligare när tänderna kommer .. Men snorar å hostar som en hel karl !

Elif hann vara på dagis 1½timme på dagis idag innan dom ringde ... Då hade hon 38,9 i feber ..Nyss hade hon 40,2 . Det kommer bli en låååång helg det här .
Skönt var ju iaf att jag var hemma så ja kunde gå å hämta Elif på en gång . Man såg direkt när jag kom att hon mådde dåligt . Ögonen hängde å hon var alldeles rosig på kinderna .

Nu sitter hon å halvsover här brevid mig .. Ska få lite välling å sen lägga sig å vila . Skönt att Baba e ledig imorrn å fredag oxå så vi kan göra långhelg tillsammans . Mysigt med massa dagar tillsammans ..



Ska fortsätta kramas med mina sjukisasr nu ... det behöver dom .

Kommentarer
Postat av: Lo

Panduro är tyget köpt på! :) Hur mår ni? jösses va stor C är, ca 4 kg större än Loppan som är 2 dagar yngre! Näää det kan inte va möjligt?



Hoppas ni mår bättre snart!

Kram Lo

2011-09-21 @ 22:28:10
URL: http://blogg.mama.nu/lillisloppan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0