Långt men underbar

Idag har det känts att jag lever . Vi började dagen med ett försök till städning - men med 2 små barn så blir de aldrig som man tänkt sig :) . Fortsatte sen till linda , träffade på hanna och sebastian och sen kom mehmet och hämta mig och vi 2 for vidare . - åkte för att äntligen få träffa angelo . Åh de var riktigt jobbigt . Vi pratade om allt som händer med honom och skrattade åt alla historier och allt som händer där inne . Sen var vi ju tvungna att ta allt de dåliga oxå så att de fick gå ur luften . Usch Vad jag grät och de gjorde han oxå . Det blir en sån kontrast på känslor där och här . Usch men de var riktigt skönt att få träffas . Efter de var ju inte dagen slut utan vi åkte vidare med barnen till tensta där de marknad . Elif dansa och sjöng och hade jätte kul . - Nu är vi hemma - ÄNTLIGEN . Är så trött att ögonen går i kors hehe . Så ska fortsätta den här långa dagen med min skönhets sömn . Hoppas ni haft en bra dag

Kommentarer
Postat av: Lo

Jadu, livet blir aldrig som planerat när man har 2 små... Haha galet vad det är som att trampa i geggamoja ibland!

Tokigt men härligt!



Kram Lo

2011-09-05 @ 12:29:03
URL: http://blogg.mama.nu/lillisloppan/
Postat av: Jennifer

Klart du kan adda mig - vet du vad jag heter i efternamn?

2011-09-06 @ 08:56:42
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0