Direkt från hjärtat.

Jag måste få skriva av mig. Även om en del kanske reagerar så är det inte för eran skull. . . - jag blir så jävla irriterad på att det alltid finns folk som ska lägga sig och tycka och tänka så jävla mkt. Jag och min man har gått igenom helvetet och sen kommit tillbaka . För 3 år sen gjorde han en grej som fick oss att bryta . Men VI hittade tillbaka till varandra VI valde att gå vidare ifrån det. JAG valde att bli gravid , JAG valde att gifta mig . Mehmet är mannen i mitt liv . Det spelar ingen roll att vi kan bråka varje dag som det blir ibland med 2 barn jobb ett hem osv . JAG har valt det här för mig och mina barn . Och vet ni . Det är alltid den man minst anar som alltid är den som snackar mest skit . Mitt förhållande är verkligen upp och ner men mehmet håller mig alltid bakom ryggen. Han är den som alltid ställer upp , den som är där när ingen annan finns . Den som håller mig på jorden när jag drömmer mig iväg . Han är den JAG valt att spendera mitt liv med och även om jag många ggr vill kasta ut honom , långt iväg från oss så är han fortfarande MIN MAN . Tacka fan för att jag slutat lyssna på alla "vänner" för annars hade jag varken haft mina tjejer eller haft det liv jag lever idag. Tänk om alla bara kunde bry sig mer om sitt egna och mindre om andras . Mitt liv mina val . . Var bara glad att jag mår bra istället för att hitta fel på allt. Usch för såna som du .

Kommentarer
Postat av: Lo

Kram på dig vännen! Skit i va alla andra tycker och tänker, bara avundsjuka vet du ju!

Tjing/ Lo

2011-09-27 @ 15:04:27
URL: http://blogg.mama.nu/lillisloppan/
Postat av: Jennifer

Nä, jag tycker inte att han är så stor, jag tycker bara hans tjockis ben är svin gulliga. Och jag har nu i ett par dagar skrivit upp hur mycket han öter och det är faktist inte så mycket som jag trott. Nu äter han inte alls på natten längre, riktigt skönt! Och så när vi stiger upp på morgonen sitter jag här en stund och han i babysittern så då äter han inte iheller, men snart blir det en portion gröt & lite mjölkersättning. Synd att vi bor så långt ifrån varandra, hade varit sååå kul att träffas med dom små.



Kram (& skit i vad andra snackar om ert förhållande, så länge du7ni mår bra - då ÄR det bra)

2011-09-30 @ 09:19:32
URL: http://kliingan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jo, han sover på nätterna WIIIHOOO

Det tog mig tre nätter att bara ta upp honom, ge han nappen vagga lite i min famn sen somnade han om. Underbart för både han & mig =)

Hur är allt med er? Det var längesedan du bloggade nu.

Kram

2011-10-06 @ 08:07:44
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0