Bvc

Var på bvc idag med Ceydosh :) . Hon fick 2 sprutor i benen som gjorde förjävligt ont och allt det vanliga bara:) min stora tjej har blivit ännu större . . . Väger idag 5mån5dag - 9655g och är 69cm lång . Bvc sköterskan tycker hon är jätte fin men för att Ceyda ska slippa ha de jobbigt sen vill hon att vi börjar minska på hennes mat. Ingen Välling på kvällarna och sen mat på dagarna. - jag som sett fram emot att få ge henne tjockare riktig Välling på kvällarna så hon sover bättre men Ja. Haha. Tydligen inte . Det är ju för Ceydas bästa och Vad vore jag för människa om jag tänkte mer på min sömn än hennes liv . Inget går före mina barn ! . Nu är hon iaf bara allmänt grinig . Får se om det blir jobb imorrn. Båda tjejerna känns varma och dåliga . Ska fortsätta leka med Ceyda lite innan vi går och lägger oss . :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Varför ska du sluta ge henne mat på kvällen? Pga hennes vikt? Lille Benyamin låg ju lite under kurvan i början men nu är den över. Folk har börjat säga "Åh lilla tjockisen" "ger du för mycket mat?" Jag känner bara att han kommer att springa av sig det sen så fort han börjar gå. suck

2011-09-25 @ 20:50:30
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0