beslutsångest ...

åååh.. vet inte riktigt hur jag ska göra ..

För det första ska bebis ta sprutor på tisdag - vet inte om det blir 2 lr 3 .. beror lite på hur mkt bvctanten vill ge .

Men sen på torsdag är det en grej som jag verkligen verkligen verkligen vill uppleva .. - det ar ett bra tag sen och grejen ifråga ville verkligen verkligen att vi 4 skulle vara med .
Nu e ju grejen - blir bebis sjuk utav sprutorna vilket jag tror då det är vääääldigt känsligt med allt just nu när tänderna är på g . Men annars då ? det känns lite som att d e värt att "svabba" just för det här - men asså ..

åååh jag e sämst på sånt här .. Måste överlägga med min andra halva vad han tycker . så får vi se ...


beslutsångest !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0