prutt...

vill kräkas på mig själv ..

har börjat att banta lite .. äter något lite å sen e allt förstört ..
vill gråta nära jag ser mig själv i spegeln . det är så jävla illa ..

vet fan inte vad jag ska göra..
så fort jag säger att NU E DET SLUT så stoppar jag något nytt i munnen .
jag klarar inte av att se mig själv såhär längre..
när fan ska huvudet förstå det oxå !!

börjar bli lite mkt .. har inte tid att springa runt på gym å promenader hit å dit .. Går upp 6 på morgonen å lägger mig vid 10-11 varje dag .. min dagar består utav jobb å sen hem ..fixa allt för barnen å sen isäng.


vill bara kräkas på mig själv för att jag e så jävla svag .
för att ja bara låter allt förfalla .
stressar ihjäl mig för att få dagarna att fungerar
.



Vill kräkas på mig själv !!!

snart snart inshAllah så kommer huvudet oxå förstå att min kropp mår så jävla dåligt över det jag bär på ..
Behöver någon som slår mig i huvudet å talar vett med mig .. någon som skriker åt mig varje gång ja tänker äta något ja inte borde ! .


Det kommer ..
Innan dess vill jag bara kräkas på mig själv !

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Usch gumman, känner igen mig sååå mycket - blir ledsen bara jag tänker på det =(

2011-10-12 @ 00:41:27
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0