Wohoo!

Skjut mig !!!!

bebis fick ett cpryck kl 4 imorse å sen dess har hon skrikit å sovit om varannat . Varje gång ja lagt mig ner så har hon börjat .. Å inte nog med det så vaknade Elif vid 4 oxå å började springa runt å prata å hålla på .
Hon somnade som tur var om !
Bebis däremot låg på mage en timme å det var resten av sömnen jag fick sen har vi vandrat i vardagsrummet  fram å tillbaka hit å dit ... Hon skrikandes och gråtandes och jag gråtandes .

FyFAN!!! .. Vilken idiot man känner sig som och vad man inte orkar ...
Jag har nog slagit mig 700ggr i huvudet , kastat nappar och flaskor lite överallt för att försöka avreagera mig .
Gått ? - NEJ!
Lika frustrerande fortfarande MEN nu sover bebis , Elif kom upp lagom till att jag gjort frukost till mig själv och snodde en macka haha .


Ska äta å klä på oss sen till dagis  .

lär väl vara lagom rolig i eftermiddag utan sömn !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0