Sjukt !

Bebis ligger å knorrar på ena sidan av soffan och jag andra =P haha
Hon börjar vakna till och bli hungrig . - snart börjar skriket .

Vet ni - Ceyda är 19dagar idag .. Så stor som hon är nu var Elif när hon var ca 3 mån !
Jag ska inte skaffa flera barn - för då kommer jag få en bebis som väger över 5 kg och förlossningen blir då ännu värre - min kropp e inte gjord för graviditet och förlossning  . !

Elif är på dagis och springer av sig  .
Det är guldvärt med det stället under dagarna - önskar jag fick ha henne där lite längre meeeeeen solna stad har sina egna regler och ja kan inte göra så mkt åt det .
Funderar på om ja får göra om tiderna lite bara .. Typ ha henne där 8.30 - 16 4 dagar i veckan och sen ha henne ledig på fredagar typ . För då skulle det kunna vara en sån dag man göra saker på . Åker iväg och träffar folk , går på lekland osv .
Även om kommunen har sina regler är hennes förskola väldigt snälla med just såna här saker . Att kunna variera sig lite . =)



Nu började skriket ... - det gör mig tokig i huvudet så ska ge lillan mat . 
Ska lägga in nya bilder på henne sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0