Nu börjar det ...

Ja! - fick bebis för 26 dagar sen .. Gått ner ca 15 kg redan och det hade ja gjort på bara några dagar ..
NU måste ju resten av dom 20 kg ja inte vill ha där bort !
Så idag börjar ja med nutrilett ..
Käkade frukost  å sen fick hag nog .. Jag har suttit på balkongen och fick ÅNGEST! - behöver verkligen ingenting mera att må dåligt över .. så idag kör vi .

Vill gå ner så mkt som möjligt på så kort tid som möjligt  !
Så det är bara köra..
Måste hitta promenadslingor här i solna men vet inte vart jag ska gå .. Kan ju inte åka till tensta för att gå den där perfekta vägen som finns där .
Måååste måååste måste hitta här..

Iaf .. ja ska köra stenhårt nu . bara dricka !! inget tuggande förutom tuggummi .. för äter man lite så förstör man oftast allting ..


Så nu kör vi ! . stenhårt !! håll tummarna för mig och att ja ska lyckas..
Vill kunna gå på stranden utan att må fööör dåligt i sommar . =)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Wow, 15 kg var inte dåligt. Jag gick bara ner 7 kg sedan nu 2 kg till men det är viktväktarna som gjort det. Är inne på min andra vecka nu. Ammar du inte? Man får ju inte banta när man ammar, annars hade jag lätt tatt till mig Cambridge (liknande nutrilett) har tidigare gått ner 25 kg med den, så jag tror på dig - nu ska vi ner i vikt tillsammans tjejen =)



M är din man förstår jag, vet inte vad problemet är men hoppas att det löser sig och att han hjälper dig med barnen

2011-05-26 @ 11:16:23
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0