not mucho

Blir inte mkt inlägg för det är svårt med 2 barn ..

Det är något hela tiden - speciellt med speedy Elif . Hon e överallt hela tiden ... All eyes on me ! =)
Försöker sysselsätta henne hela tiden men det är svårt när det finns saker att göra hela tiden .. Tvätt disk städa osv. Jag skulle kunna låta det vara men då skulle d bara se ännu jävligare ut här hemma .

Svårt med att hinna med allt .. Plus att man ska ju sova oxå  =S
Aja man vänjer sig väl snart haha ..


Var nere på bvc idag och mätte å vägde lillan ..
56,5 cm lång och 4860 g.
Min stoooora tjej ! 3 v 3dagar =)


Händer inte mkt mera .. .
Har fixat så Elif är ledig imorrn iaf
ska åka till ikea å köpa förvaring !!! - och sen åka till mamma å grilla korv , leka i parken osv .
Hålla oss ute i det fina vädret =)


Ska ringa min syster nu när Elif somnat ...
Behöver råd angåendet mitt snitt ...  Tråden har släppt ? å alla soma jag pratat med har sagt att ja ska klippa av den , en bakterie ingång =| - å det är det sista ja behöver i magen igen nu ...


Ha en bra kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0