Nej tack

Idag blev det för mkt !!

Åkte till mina svärföräldrar för att få en paus . Å allt är mkt lugnare där .. Elif å jag var i Akalla by å lekte , tittade på grisarna å en kanin som var ute. - Hittade en höna i en påse med sågspån ? och sne har vi myst massa.
Men så fort M kommer i närheten av oss blir allt så jävla stressigt och allt blir bara FEL!

Började med att han går runt å ler stort och skryter om att HAN ska nämligen åka till turkiet med TUF (en förening) , dom betalar osv ...  - inget om mig lr barnen ..
Han har bråttom för att HAN ska iväg NU så då måste vi hålla på å stressa  - gissa hur lätt det är med två bebisar .. ?!!
Sen så ska dom fira nån snubbes födelsedag , han ska till turkiet precis under semestertiderna .. tycker vi kan bo hos hans föräldrar dom TVÅ v det handlar om .
Fick nog . !
Nu ska ja bete mig lika vidrigt som alla andra gör .
Antingen så är han med sin familj lr så kan han dra !
hade ja velat vara ensamstående med mina barn hade ja lika gärna kunnat tagit någon från gatan !


Kvällen har ja iaf spenderat i telefon med en kär vän .
Blir så jävla ledsen för hennes skull för ja känner igen mig så väl i allt .
För 3år sen var det precis det ja gick igenom .. Och det gör så jävla ont !!
Den man´älskar ska inte göra en illa så pass mkt !

Valde iaf bort mitt nutrilettande så var iväg å köpte cola å chips .
Mitt huvud håller på å sprängas av all skit runtomkring ..




Bebis börjar nu .. ska ta henne å sen blire väl kväller för mig med.
hoppas på en bättre dag imorrn . =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0