Mejbi bejbi

Fick reda på idag att det kanske händer braaaa saker imorrn =)
Får se , vet mer på eftermiddagen - men håll alla tummar å tår ni har !


Idag å även resten av veckan ska Elif vara hemma . *die* Hon har lyckats bli jätte förkyld.
Vi gick upp vid 8 idag och sen dess har det vart full fart .. Ge bebis mat , byta blöjor äta frukost , sätta på nya kläder , se bebis mat igen å sen dess har Ceyda iaf sovit ..
Nu ere Elifs tur att somna , gav henne en flaska å la ner henne i sängen och hör bara massa bankande å pratade där inne - Men hon kan ! hon somnar nästan alltid själv . Not worried =)


Sitter på soffan nu - Ska ta mig ett par koffein piller sen å fortsätta städning och sen tralla iväg å träna när Mehmet kommit hem .
Kondition , rygg , ben , armar  - Men INTE magen .. 
FAST - Nu kommer vi till ett bra diskussions ämne ...

Barnmorskor osv säger ju 6-8 v eter förlossning kan man träna ..
Means sjukgymnaster säger att bäckenet ska vara bra , och sen 12 v  efter .

Men det har gått snart 6½ v , mitt bäcken e bra . mitt snitt är bra - jag mår bra !
Så borde kunna träna precis som jag vill ?! 

 Vad anser ni ??? Ni har ju barn och vad har ni valt att gå efter ???

Ska iaf fortsätta njuta av mig egen tid .. Beställa lite hudprodukter tror jag ..  Får se vart jag slutar =P


Ha en bra dag =)


( ska för övrigt sätta in lite nya bilder på datan så ni får se mina vackar stora tjejer =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0