Första

Idag kom jag ÄNTLIGEN iväg å körde första tränignspasset . !

fy i helvetet vad jag e i dåligt skick !
TUNG dålig kondis , svag !

men körde så gott jag kunde - provade köra lite med mage oxå - klarade 5 kg utan att det kändes jobbigt utan bara mer att tog i lite .
så det här funkar ju !
Skönt var det iaf !



Imorrn ska vi iväg till KS med Ceyda .. När hon föddes fick några konstiga utslag under naglarna som ingen kunde förstå vad det var  Så våran vårdcentral bokade in en tid på hudkliniken och dit ska vi NU .
Hon har inga konstiga grejer kvar under naglarna men dom kanske kan se något .. Vet inte haha  . Får gå dit iaf å se vad dom säger .



Nu sover både bebis å Elif så då passar jag på å gå å duscha ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0