FÖR mkt .

Det har hänt så mkt innan som ja inte vill gå in på - Men igår kom det värsta !

Spenderade dagen med Syster L som behövde min hjälp och mitt sällskap  - SJÄLVKLART! . Hon var tvungen att ta sig till sollentuna så mötte upp henne på tåget efter . Pratade och hon berättade allt som dom sagt på alla möten å allt .
Gick runt å var orolig , försökte fixa så mkt som möjligt ...

Kommer till dagis vid 3 å efter det har ja inte fått träffa lr se min syster .
Det svider i hjärtat av att veta hur hon mår å det hon behöver gå igenom just nu .. Sitter bara å väntar på samtalet att hon har kommit hem ...
Va faaaan - varför gör man såhär !! 

Det var tur att Syster H kom sen iaf. Jag hade aldrig klarat allting själv .
Men med massa prat och en visad oro så fixade det sig iaf.
Är bara glad att barnen slapp åka dit det var tänkt .
Hur skulle små tjejerna ha reagerat . Min fina kille - hur hade inte han brytit ihop ?
Det är inte rätt !!!
Dom är för fina dom här barnen för att behöva gå igenom allt !
Att en liten överhysterisk kärring kan skapa detta kaos

Vill bara veta , få lite info så man kan gå vidare å köra nästa steg .
Känns som att dom borde informera lite mera när det gäller en 4a barns mor .


så förjävligt allting ..
Kan inte skiten med allt bara sluuuuuta !


=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0