;)

Idag var Elif uppe INNAN tuppen.. Långt innan oxå  !
Sov lite med oss men vid 6 så blev det för mkt spring i benen .
Jag vaknade av massa dunsar och trodde kl var 8 . sprang nästan upp innan jag hann se att kl bara var 7 å ja hade kunnat sova iaf 45 min till .
Äh !  upp och vara lite med Elif nu på morgonen , vi har hunnit klä på oss båda två , har tagit fram frukost till Elif men hon vill inte äta =/  . Ska bara titta lite här sen vid 8 ska ja ta upp bebis och fixa henne sen tralla mot dagis .

Idag ska vi till jönköping tyyyp !
Mehmet ska äntligen få köpa bilen han längtat efter såååå länge !  Skit snygg är den !! verkligen  .
Så Jag ska faktiskt få en dag UTAN båda barnen spenderad i en bil  - Men det gör inget .. Ska få andas själv ett par timmar och bara vara !
Barnen är hos farmor å farfar  - Bebis lär nog göra dom tokiga hahah .


Nu börjar det gå för långt med Elif .. Hon river ALLT .


Ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0