. =)

Är väldigt lyckad lottad med en stor tjej som sover nätterna igenom ... 20 - 07  cirkus varje natt. =)
Bebis har vart vaken en heeel del under dagen idag ... lr hon e mer vaken på dagarna och sover faktiskt väääldigt bra på nätterna ! .
Trött är ja ju iaf så att hon vaknar 1 - 2 ggr per natt är lyx iaf !


Synd , bebis sover super bra just nu och ja önskar ja kunde gå å lägga mig meeeeeeeeeeen det är ju desperate housewifes och jag har aldrig tvn för mig själv på tisdagar ... så jag passar på . Bakat hallon/blåbärs paj oxå som jag tänkte trycka i mig hahah ...
Måste börja banta !
Har ca 20kg kvar tills jag är nöjd ... 15 e borta så d borde inte vara sååå svårt att bli av med resten .
Måste bara hitta en grym disciplin så ja kan köra!
fint väder och mina easytone skor gör allt bara lättare sen oxå ! =))


Nu tv å paj =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0