Dagen

Idag har vi inte gjort mkt ..
Eller har hunnit med mkt men känns som att vi bara lallat .. =p haha

Började dagen med ett besök hos doktorn med Elifs utslag (ringorm) . Ska fortsätta med krämen och undvika sandlådan här utanför  - * lättare sagt än gjort !

Vidare för Elif till dagis  , vilket blivit en pain på morgonen ..  - Alla barn vill se å pilla på bebis och Elif blir skit lack .. DET ÄR MIN BEBIS !  Sen blir massa gråt å skrik när jag går ifrån vilket är super tråkigt.. Vet ju att hon har det bra där under dagen bara att d blir en tråkig start när d blir sådär..

men iaf .. vandrade vidare ner till centrum här å bytte och plockade lite nya kläder till bebis ..
större storlek och sommarkläder.
Min (snart) 4 veckors bebis drar storlek 62 i kläder.. kläder för 2-4måns .
Stor är hon ! =)
Stannade å pratade lite med Ms kusins fru som jobbar nere i centrum
å sen vidare hem .

Efter det har bara vart dagis hämtning , lek i parken och massa mys å lek hemma .
Morgon och eftermiddag går på rutin .. samma grej varje dag .


Imorrn är dagis stängt så vi ska ta oss till svärföräldrarna .. Enda chansen jag har för att få en paus i mitt lilla kaos .
Kan ju säga att ja e lagom besviken över Ms beetende idag . Då ja verkligen behövt pausen ..
Men tar den imorrn . . 


nu ge bebis mat och få henne att somna .. Dricka en vatten o nutrilett  CSI i två avsnitt och sen sängen ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0