3maj

fy faaaan för jobbiga kvällar .

Efter allt som händer/hänt  - så har ja inte hunnit få in en riktig känsla för bebis ...  Det är underbart med små bebisar , allt mysiga MEN med Elif kunde ja sitta i flera timmar å bara stirra .. Vi mös jätte mkt .. Nu vet jag inte riktigt.. Det är verkligen mkt kärlek men den där riktiga känslan sitter inte än . Men det är mkt hormoner i kroppen , mkt som spelar runt i huvudet ...

Igår kväll var det iaf pain .. Ville gå å lägga mig tidigt , men kom inte i säng förrän vid halv 1 .
Bebis fick ett ryck och började knöla runt .. Snorig som satan e hon oxå , Elif hostar tills hon kräks , så plocka med sånt !
När ja väl om i säng somna ja på två röda !!
Bebis vaknade vid 4 och åt lite å sen har ja faktiskt sovit . Hon snurrar å snorar lite men inget farligt .
Är glad att hon iaf e snäll på det sättet .. Sova på nätterna är hon rätt duktig med faktiskt , !


Idag har ja iaf kunnat kramats med bebis ordentligt.. Vi har städat plockat å tvättat både kläder å soffa .
Har gått bra , lyckades ställa mig i duschen och färga håret . + poäng till mig .

Tror det är lättare med andra barnet , man springer inte direkt dom gråter , man vågar gå ifrån på ett annat sätt . Jobbiga e ju bara när man inte känner det där lyckoruset spira i kroppen dygnet runt .

Ibland känns det som att ja bara vill återgå till "vanliga" men måste lära mig att det är såhär dagarna ser ut nu .
Dum tanke???

Försöker iaf hålla huvudet högt och försöker så gott det går ..


Nu kommer mitt stora monster hem .. så ska kramas lite med henne innan det är dags att lägga henne . =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0