sol å ja ligger här

Borde väl ta mig ut lite ... Det är så jätte fint väder ute !!


Men tyvärr är mina fötter lika feta som mina lår ! Har blivit helt sjukt vätskefylld !
Håller nog på å framkallar något som kallas karpaltunnelsyndrom lr liknande ..
När vätskan trycker åt på nerverna i handleder osv vilket ger domningar i fingrar å sen så drar fingrarna ihop sig.. såg ut som en krok igår haha .

Det är sånt som ska gå över efter förlossningen - men i värsta fall gör man ett snitt i handleden å typ tömmer en :P lättar på trycket iaf ! .

Fick nya soffan igår . !
Fy fan för i helvetet vad det är jobbigt att sätta ihop en !! ..
Först en jävla massa plast å kartonger sen få till alla delar PLUS en 1½ åring som ska klättra överallt .. Men det gick å det blev super bra !
d e så skönt att äntligen ha någonstans att sitta !
Nu ere bara fixa in den gamla i elifs rum igen å få till allt så hon får plats å leka å möblerna står bra ! .
Sätta upp lite på väggarna å flytta runt sånt som bara stått i väntan på detta .


Vad gör ni idag ? kan ju hoppas på att andra e ute å njuter iaf haha =)


Kommentarer
Postat av: Jela - Mamma till Neo

Jaa gummistövlar var bajs haha, men de e ju så.. dom drar åt sig kyla. Ska köpa fodrade sen när han börjar på dagis :)

2011-03-08 @ 13:41:38
URL: http://jeliz.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det där har jag haft, min andra graviditet (abort) så jag fick det tidigt (v.7) mina händer domnade bort i sömnen, skit läskigt & jobbigt tyckte jag, men det försvann direkt efter operationen.

2011-03-08 @ 14:10:03
URL: http://kliingan.blogg.se/
Postat av: Lo

Oh va jobbigt men skönt att det går över...



Måste få se bilder på soffan! Så spännande!



Ses på msn i morgon vännen!

Kram

2011-03-08 @ 21:56:31
URL: http://blogg.mama.nu/lillisloppan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0