skillnad ?

Jag tror bebis kommer komma snart !
Inte så att det är på gång nu ..

Men antingen så kommer hon SNART lr så kommer ja hinna gå så länge att jag inte kan röra mig !
Då blir det nog den där "bebisen" på över 4 kg haha .


Vill så gärna slippa att det sätter igång när mehmet e i turkiet ..
Hur mkt ja INTE tycker om honom just nu så vill ja inte göra det utan honom ..
Vill inte ha någon annan där .. Vill inte ha massa folk där som ska se allt man har .
Bara han å jag .



Tänkt på en annan sak oxå ..
Elif tog dom på en gång ..
Hann knappt reagera . Hann ju se henne å höra henne gråta . Men sen var ja där själv med svärmor i lite mer än 1 timme , tills mehmet kom tillbaka .

När man ser folk på tv som föder å får upp bebis direkt på bröstet .. Blir så känslosamma .. gråter å har sig en massa,
Är det en sån känsla ? är det så stor skillnad på att få hålla bebis på en gång och att ha fått barn men som man får träffa efter ett tag ? ?

Lär ju få upp bebis sådär som man ska om d inte blir ett snitt ..
är det så stor skillnad ?



Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jag fattade ingenting när jag fick upp melvin på bröstet,tittade på honom men va helt slut o fattade nada.

D va första när han va avtvättad o jag hunnit koppla av o inse vad som hänt som jag verkligen tittade o fick den där känslan.

Tror att dom som gråter o har sig e så otroligt lättade att lidandet o smärtan o allt arbete äntligen e slut,inte så mycket d faktum att dom håller sitt barn för d fattar man nog knappt sådär ena sekunden till den andra.

2011-03-09 @ 22:01:28
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0