Semesterhjälp

Har pratat om semester ett tag nu ..
Mehmet e ledig juli å aug troligtvis . OM d går igenom .

Vi måste åka å träffa hans farfar - turkiet blir det i vilket fall som helst .
Men grejen var om vi skulle åka två veckor med hotell lr direkt till byn ..
Jag åker ju självklart allra helst till en semesterort och sen hälsar på hos farfar några dagar bara .
MEN det innebär att vi e helt själva med barnen .

Kollat skatten å alla andra pengar , räknat å kollat vart vi behöver lägga dom ..
Allting ser bra ut
Och vi sa iaf att vi åker två v till byn .
Där kan vi bada i den uppblåsbara poolen på baksidan .
Nya lekparker som dom byggt upp överallt och sen har vi både farfar , Ms föräldrar och sen massa släkt som e där .
Troligtvis åker även Ms kusin som mer än gärna vill ha med oss dit när hon e där .. =)


Men nu e grejen såhär.
Elif klarar sig ju utmärkt .. Kommern og ha hur kul som helst . MEN bebis ..

Åker vi i juli e den 3 mån å i augusti när det är som varmast 4 mån ..
Vad gör vi - när åker vi ... ?
Hur tror NI bebis kommer ha det ?

Kommer det gå ?

Elifs kusin var 2 mån när dom var där med han första gången ... Å det gick super bra .
vad tycker ni???


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad jag har hört måste dom väll ha 3 månaders spruta innan? Och tuberkolos (stavning?) på sjukhuset tredje dagen efter födsel?

Vi tänkte åka i september - helst augusti men jag vill hellre vänta så jag själv fått in mina rutiner med en bebis. Vi är alltid två veckor i Alanya på hotell (semester) & 1 vecka hos hans föräldrar i byn (mer klarar jag inte haha) men denna gången handlar allt om att "visa upp" bebisen för familjen så vi har ingen aning om vi bara ska till byn eller ha semester i Alanya också. Vart är din man ifrån?

2011-03-30 @ 13:37:28
URL: http://kliingan.blogg.se/
Postat av: Jela - Mamma till Neo

Vi var i Bulgarien när Neo var 4 månader, det gick jättebra. Han fick bada lite i hotellpoolen men det tyckte han va kallt haha.

2011-04-01 @ 01:24:37
URL: http://jeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0