Pass..

Fick reda på saker idag och det gör mig dum i huvudet..

Jag tycker så synd om DOM - om HENNE . men samtidigt så har HON valt det här men att låta DOM behöva gå igenom skiten .. behöva se allt .
Det är fan inte rätt !!  Skulle kunna göra så mkt men det skulle bli så fel !
behöver mera konkreta saker för att kunna göra något ordentligt - something big !

Jag lider iaf för DERAS skull.. resten skiter jag i .
Gick inte dit av en anledning .
Min kropp , mitt huvud å psyke klarar det inte ,
Känns som om man sviker dom små
men det går inte.. har så mkt annat som är viktigare i mig själv .


usch .. trist inlägg men behövde få ur mig det !

det ska inte behöva gå till så !!


Kommentarer
Postat av: Noe

Hej hej,

Jag har ingen magkänsla alls:) Så vi får se vad det blir. Är ju i v.38+1 nu (v39) så det är inte långt kvar tills jag vet, om jag nu inte går över tiden.

Ha en trevlig dag!

2011-03-13 @ 07:47:39
URL: http://www.metrobloggen.se/holanena
Postat av: Lo

Gillar inte att jag inte sett dig på msn eller att du bloggat. Mår du bra?



Kram

2011-03-14 @ 19:52:06
URL: http://blogg.mama.nu/lillisloppan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0