oh my god oh my god

ojojoj .. Dagen har spenderats en del utomhus.
Det var faktiskt skönt i solen .. blåste lite men vem faaan klagar !! ?
Madde var här å fikade lite med oss .. busade lite med elif - sen tog vi en promenad som ja nog inte borde ha gjort ! hahah
Följde med ner till pendeln å d e faaaan bara uppförsbackar på vägen hem ! min mage å fötter värker fortfarande haha .
De är fan inte lätt längre.
Bebis sparkar snart rakt igenom hela underlivet å det gör ont som in i helvetet !!!!
vill inte för något föda barn längre ! - ångesten blir bara värre för varje dag som går men det skulle vara skönt om hon valde att vända sig och kom ut .
Ju längr det går ju jobbigare blir det - hon blir större och jag blir räddare. Vet inte riktigt hur man ska gå vidare med det - Men när det väl sätter igång så kör man väl bara igen    lr ??
Är rädd som fan iaf



Elif sover iaf och ja kollar på Mello ..
hejjar ju självklart på swingfly eftersom min gamla vän Bea sjunger med honom !
Röstat iaf två ggr - hoppas dom kommer upp lite nu så det går bra för dom !!! Hejja hejja !



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Såg det för första gången i år och tyckte alla låtar var SKIT!

Hejade på Swingfly bara för att jag fetsta me han två gånger tidigare haha, men det enda som gjorde låten riktigt bra var när tjejen kom in & sjöng/rappade - I like her alot!!!

2011-03-13 @ 11:04:31
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0