niiiice

Vet ni .. ! det här är bara för skönt !
var lite rädd för att inte orka Elif idag . Är så trött å svullen
Men Mehmet vaknade och klädde på dom två å tog med henne ut . !
Egentligen skulle hon ha följt med på hans fotbolls match MEN valde att stanna kvar med sina kusiner å röja järnet !  HAHAHA .

Jag sitter på soffan och bara njuter . Vill sätta mig på balkongen men vet inte om solen e kvar.. Plus att söndagar ska man spendera i soffan framför alla bra repriser som jag missar under veckan haha .


Sen en annan sak ..
Tror bebis försöker vända sig . ( annars e den bara förjävlig)
Jag e inte redo för förlossningen what so ever !!!! men vill att det ska sätta igång så ja blir av med det här ..
Få börja banta ! - börja få tillbaka energin så ja kan lägga den på Elif . Få ligga på soffan med bebis och bara njuta .
Nu e våren här - hittat jackan jag vill ha , beställt fina sommarkläder ...

Vill bara tillbaka till det gamla och få njuta av mina två fina barn ! Orka gå ut i solen på helgerna ..Orka lyfta och gunga elif i en evighet som hon älskar .
Det kommer bli så mkt lättare när allt e klart och över .


Nu ska jag fortsätta njuta av min lugna söndag .

Hoppas ni har en lika bra dag !

 

(Elif med blåtiran och hennes ena kusin)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh vad jag känner likadant som du - energi - börja HÅRD BANTA, va mig själv helt enkelt

2011-03-29 @ 11:28:08
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0