mkt nu

Imorrn går ja in i v 37 !  (36+0)
Vill att det att ska ta slut nu för ja orkar inte..
Ni har ju sett mina fötter .. Magen e oxå stor .
Jag var inte alls bered på det här .. Jag trodde inte det skulle vara så jobbigt att vara gravid . Det är ju ändå ett par veckor kvar !
Tänk om ja behöver fortsätta gå såhär å sen gå över tiden !
Då trycker jag ut ungen själv !! hahaha

Funderar på att prata igångsättning med min BM på fredag - beroende på hur allt ser ut på ul ..
Får se . E iaf trött på det här nu ..


Idag har vi iaf gjort en del.. Jag fick ett ryck och städade - plockade å höll på . ! Mehmet satte ihop Elifs nya fina cykel å sen tog vi en promenad till dagis med de ..
Hon blev helt till sig över att pappa var med å missade cykeln helt haha - Men till slut märkte hon den å cyklade (inte själv) hela vägen hem .
Ute å gunga å lekte i parken utanför .  Perfekt eftermiddag .


Nu sover lillfis och ja sitter stilla stilla stilla .. orkar inge mera . !
ska ta en halsbränna tablett å sen inte göra mkt mera ikväll . !
Ta mig till sängen självklart haha .





Magen idag ..




Elifs fina nya cykel ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0