lever ..

Åååååhh !!

Patetiska människa ! .
Inte bara jag som tycker det - tyvärr ..Men man får helt enkelt vad man förtjänar =)) haha


Här rullar livet på som alltid.
Var ute en sväng igår som ja inte skulle ha gjort ..
Benen är värre å armarna domnar - Men det är sånt som försvinner..

Mehmet åker på torsdag och jag går bara runt å stressar mig själv om ifall att det kan sätta igång .. Har ja maximal otur som ja brukar lyckas med ... Så sätter det igång torsdag eftermiddag - typ när hans plan lyfter hahah ..

Men mamma e här natten mellan torsdag fredag och sen kommer lillebror .. Han får helt enkelt agera barnvakt så ja klarar mig ! =)
Efter måndag får lillan komma när hon vill ! =)
Skulle vara mer än skönt om hon valde att göra det oxå haha .
Klarar inte mkt mera !



ska ta å göra lite frukost och plocka iordning massa tvätt . få något gjort denna dag.. sätta mig i solen på balkongne sen tror ja faktiskt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0