Läkare å UL

Efter att typ krampat å legat å hållt på å skita ner mig hela natten så kom vi iväg till läkaren imorse .

Bebis är normal stor - mellan 30-40 cmlång å väger ca 2,2kg .
En stor tjej ! Elif vägde 2,3 i v 33+6 - när vi åkte hem från Neo .

Min tapp har bara kortats ner 4 mm vilket gjorde att ja höll på å börja gråta av lycka .. Blev helt svettig å visste knappt vart ja skulle ta vägen .
Kort är den men absolut inte farligt kort .
Öppen (!!) 8 mm - så det skulle dom kolla igen om ca 2 ve .
Plus att bebis har vänt sig . Så rumpan e neråt
Läkaren tyckte allt såg bra ut ! Verkade inte orolig över nånting .Fast det verkar hon aldrig ? haha

Känns bra nu .
Vet att den där jobbiga dagen jag hade när det gjorde ont , tryckte å höll på var för att bebis vände sig .
Inga sammandragningar - så får se hur länge vi hinner gå denna gång

Kaj har en dröm om v 38 .. - Jag e nöjd v 35 =) haha

Ville bara uppdatera lite om dagen..

Ska passa på å plocka å fixa lite medans lillfisan ändå sover =)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Så skönt att allt är bra - ska på ultraljud imorgon - nervöst....

2011-03-03 @ 17:00:09
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0