jahapp .. ?

Idag vare standard besök hos bm .
Lillan ligger fortfarande med rumpan neråt så ska tillbaka om 1 vecka för tydligen e det för tidigt att boka in vändning nu .
Så ligger hon kvar så dååå - blir det ett besök på ks för en gullig vändning .. - Hur ont på en skala gör den ??? hört att d e förjävligt "!

Sen lät det bra som alltid MEN
som alltid hittar dom fel !

Tydligen har ja haft en jääävla tillväxt sen sist jag var där .
Ligger ganska mkt över det översta strecket och bm trodde det berodde på att hon ligger fel - Men vill fortfarande att ja ska kolla upp det.
Så ett extra tillväxt ultraljud blir det .. Hon skulle ringa angående tid å datum för det.
Kan ju hoppas på att det bara e pga läggningen å inte att ja går med en 18kgs bebis i magen . - Then i die !

Känns bara löjligt ...
Alltid så känns det bra när man går dit - men fel hittar dom på allt  !
JÄMT   Å d e lite tråkigt..
Man tappar sugen för att ens gå dit !



Men men .
Våfflor har vi tryckt i oss idag .
å nu sover pluttan å ja kollar på BB . SKÄMT!!!!
Snart i säng då  d e en dag imorrn som väntar oxå =)


Hoppas ni haft en bra fredag !

Guudkväll


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sorry för at jag är skit dålig på att svara på kommentarer - jag ska ta tag i det snart.



Men vad mena dom med att du ligger över strecket - alltså att det är en större bebis - jag har ju en mindre och ska på mitt tredje ultraljud nu imorgon.



Lycka till och hoppas du slipper vändningen

2011-03-29 @ 11:11:52
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0