ja

Tror ja börjat få sammandragningar ? =S

Lr så snurrar hon runt fortfarande..
Det spänner och ibland känns det mer än vanligt.

Aldrig haft sammandragningar som inte vart värkar så vet inte riktigt..

Imorrn är det v 34 .. (33 + ) Så jag är mer än NÖJD med denna grav .. Hur mkt skit man än får stå ut med så har det verkligen gått vägen .. Lillan håller sig kvar mot alla odds och har hunnit växa på sig en hel del !
Kommer hon nu blir det neo ett kort tag .. Några dagar för att se att allt är bra !
Allt jag har begärt e att slippa föda veckorna innan Elif kom .


Benen och fötterna är lite bättre idag faktiskt.. Fingrar å sånt håller inte på å krånglar ..Kanske bara överansträngde mig häromdagen ?
Skönt är det iaf att det inte blivit värre..


Nu - En dusch å sen sätta igång med dagen ..

Njut av solen mina vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0