I väntans tider

Är SUPER nervös inför imorrn ..

Vet inte riktigt hur ja ska förhålla mig till hela situationen .

Blir jag inlagd , kan jag vägra , har tappen blivit för kort ..???

Mehmet är iaf med mig som stöd .. och det gör mkt ..
Meen ! - vad mkt det är som snurrar i huvudet ..


Mår iaf hur bra som helst ! . Tror verkligen på att huvudet är fixerat för nu e det lättare att andas , känner mig lite lättare
Enda man känner är det där lilla mellan benen ..  Fast sen har ju alla inre organ flyttat sig oxå . Har något precis under å mellan brösten som ger en lite tryckande känsla .. Sitter väl en blindtarm lr nåt där å trycker =p haha

Men iaf 2 veckor till sen är jag mer än nöjd över denna grav !!


Håll tummarna för mitt besök imorrn ..
ska försöka uppdatera så fort vi vart där..

Ska iaf passa på å ge Lo en STOR kram ..   Om vi kommer runt varandra hahahah =P



Nu sängen å kramas massa med Elif . 


            
            v 28 me Elif  - v 32 med C






Elif som nykläckt ...

Hur stor tror ni skillnaden blir på mina små damer ?? =)


Kommentarer
Postat av: Lo

Hej gumman. Har tagit helt fel på tiden på spec och ska inte alls dit nu på morgonen, sååå synd att vi inte kommer ses :(

Lycka till gumman, det kommer gå sååå bra för dig och det ska bli spännande att höra vad dom sagt.



Kram Lo

2011-03-03 @ 08:14:38
URL: http://blogg.mama.nu/lillisloppan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0