Friday

Träffade min nya BM idag..

Det värsta ja vet med läkare sköterskor å liknande är att när dom pratar så ska dom alltid göra det I ansiktet .
Stirra en djupt i ögonen så det blir så seriöst som möjligt !
Jag blir såååå jävla obekväm av att ha någon så nära mig . Ha någon som stirrar sådär så ja vill typ resa mig å gå därifrån - hahah .
Men hon var trevlig , tog prover å kände lyssnade osv å allt såg bra ut

Som det verkade ligger bebis fortfarande med rumpan neråt , får se om hon lyckas  få till en kullerbytta lr om det vändning lr ett snitt sen .
Men allt har sin tid .


Efter dagis kom iaf Syster sebastian ceylan å aliyah hit .. Var nere å parken å lekte i alla vattenpölar å sen hem å leka sönder elifs rum hahha .
Skönt med sällskap - är helt sjukt sällskaps sjuk .
Har tvingat upp min lillebror till nästa helg när mehmet är borta . Bara för att ha någon som låter lite hemma å som orkar springa efter elif . Pappa å syster lär nog vara här en del oxå .


Nu ska ja lägga mig .
huvudvärken tiger å ja orkar inte må mera dåligt .
Lika bra att ge upp .


Hoppas ni haft en bra fredag !


Kommentarer
Postat av: Lo

Hoppas hon vänder sig snart, det börjar närma sig! :) Guuuud va spännande!



Känns inte som att det är så längesen vi båda +a och nu är det snart dax för barn nr 2. Fattar det typ inte!



Idag är det stora dagen för mig och jag mår helt ok! Så spännande, nu är alla dagar + dagar ;)



Hörs sen!

Kraaaaaam

2011-03-12 @ 12:36:37
URL: http://blogg.mama.nu/lillisloppan/
Postat av: Jela - Mamma till Neo

Mjaa.. jag känner att det är likabra att få det överstökat på engång istället för o vänta fem år o skaffa en till, lika bra o ha två blöjungar på samma gång, sen fåre va bra haha. Men jag får se efter sommarn hur jag tycker då.. haha :D

2011-03-12 @ 12:47:13
URL: http://jeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0