Fredagsmys !=)

var hos Min BM tidigare idag ..
Var en vikarie som faktiskt jobbar på förlossninge på Ks .
Mitt blodvärde har ökat lite sen sist så det var bra.. bara fortsätta med alla äckliga tabletter ..

Hon trodde vi skulle hinna ses när ja föder :P haha ..Nej men tydligen jobbar hon med dom som var medå förlöste mig sist , min vanliga bm jobbar lr har jobbat där oxå ..
Känns bra å ha med någon som verkligen vet vad som gäller .

- Nu är det bara att hålla ut fram tills den 22 mars
Redan hunnit boka in min lillebror så att han kommer upp hit å bor med mig helgen mehmet är i turkiet  - OM han lyckas komma iväg haha .
Känns inge vidare å vet inte MEN får ta det som det kommer . =)



Nu på kvällen mös jag å elif till det med tacos å massa mys .. har bråkat som alltid å busat men hon har faktiskt lugnat ner sig lite.. växt till sig lite å gör bara det allra värsta buset nu hahaha
Somnade bra vid 8.30 så måste passa på å sova lite innan morgonen kommer å d e dags att gå upp ..


Imorrn HOPPAS jag innerligt att det blir ikea med min pappa .. - Han har lovat det å ska stå för en del grejer där .. skulle vara skönt å få det klart .. Nya soffan kommer under nästa vecka å sen ere bara bebis vi väntar in ..
Svärmor har shoppat mera till småtjejerna så d e bara det sista från ikea sen är ja NÖJD! ..




Nu , prata klart med Lo å sen hopp i säng ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0