fel håll .

Så mkt som ja älskar min dotter  - meeeen vad hon kan reta upp mig .
Har dåligt med tålamod osv men jaa ..

Inte gjort mkt idag.. Vaknade av att världens bästa man höll på att diska medans han gav Elif frukost .
Kläderna på å sen gick dom till dagis .
UNDERBART! Så har vilat en hel del - ( bad om en dag i sängen igår å det fick ja ju ) haha
Efter dagis passade jag å elif på å vara ute lite i solen å leka i parken utanför.
Den är ju inget direkt att hurra för men det finns en gunga hon kan sitta i å en rutschkana att klättra å åka i .Förhoppningvis bygger dom om den lite till sommaren lr iaf piffar upp den lite =)

Imorrn ere massa saker hela dagen  .
Eftersom jag förra veckan låg väldigt mkt över på mitt sf mått ! så har ja först tillväxt UL å sen BM.
Får se om damen lilla har valt att vända sig lr om det blir allt det där jobbiga .


Nu lite tv å mys innan d e dags för även mig att sova. =))




Elif i parken idag ... Har lärt sig att klättra upp för kanan istället för att åka ner för den haha .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0