Elif ..

Min lilla dam kom hem med en teckning från dagis idag ..

Dom brukar måla mkt med vattenfärger och Elif är med på allt kladd som finns så hon tycker det är jätte kul !
Men innan så har vi bara fått se bilder på teckningarna å när hon ritar . Idag låg det en teckning i hennes hylla ..
Sånt gör mig så glad .
Känner mig lite exxtra vuxen med en liiten skit på förskola!
Den sitter iaf uppe på hennes vägg nu . Klart den måste visas upp lr hur ?! =)


Hon har blivit så stor .. Det är inte ens kul längre haha ..
Vi låsas baka å när jag säger rulla rulla  - så tar hon kaveln , drar den över magen å säger rulla rulla ..
Kan det här med städning , kasta blöjor å skräp ..Har en bebis bok där hon pekar ut ögon näsan munnen på bebisarna i den ..

Hon kan så mkt .. säger så mkt . gör så mkt !!
Längtar nog efter sin lillasyster .. Satt upp lite kort på henne som bebis i hennes rum .. Under dom står hon å pratar ..Elif - bebis  .. Å pekar å ska pilla lite , pussas med dom .
Vet ju att hon kommer vara lite hårdhänt och det kommer bli en jobbig första tid Men kärleken har hon redan för en bebis hemma .


Mina fina små tjejer ! Mitt hela liv !


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Så underbart det låter! Kärlek

2011-03-11 @ 16:29:06
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0