Bvc


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Min vän har en urban jungle och hon älskar den, alla andra som har trehjulingar älskar deras. Man blir sugen själv men jag har ju hund och jag vill ha så stadigt som möjligt. Men samtidigt är det så svårt att veta vad som är bra när man aldrig tidigare har kört en vagn, inga erfarenheter liksom.

Vi kollar också blocket varje dag, men alla är flera år gamla och så är man väll liten kräsen på färger. Vill liksom inte gå runt med en röd vagn för då kommer alla tro att det är en flicka som ligger där.



Njä, livmoderetapp har dom aldrig kollat, så det kanske är för att du fött för tidigt.



Om jag fortfarande är inställd på att föda för tidigt - hm, mina vänner tror att jag kommer att gå över tiden så nu vet jag faktist inte längre. Var nog mer super stressad innan jag tog ut min semester, var kanske därför, fick panik över att jag inte skulle hinna me allt jag ville.



Ja, jag fick tide för ytterligare ett ul för att dom tyckte han va liten, men min kompis fick samma förra året och han föddes som normal stor, så jag oroar mig inte spec mkt för det. Spec när både jag & Erkan var små när vi föddes.

Så länge dom växer som dom ska och är FRISKA när dom är ute.



Wow, så du får varannan vecka - så mysigt!



Ja, jag målade vaggan - rikitgt mysigt det med hehe. Inte alls svårt, fast min man sa att jag skulle slipa det först med sandpapper men det sket jag i, bara målade med vit färg. Gick hur bra som helst. Rinnigt blir det ju bara om man tar alldeles för mycket färg på penseln, men det är ju bra att ha tidningar under så det inte läcker på golvet.



Jo, men det är samma för mig - HATAR mjölk men det är bättre än tabletterna, jag har också dom gravicson eller va dom heter. Men hellre dricker jag mjölk den stund jag känner att halsbrännan är på väg så jag slipper den.



2011-03-11 @ 10:51:04
URL: http://kliingan.blogg.se/
Postat av: Jela - Mamma till Neo

Tjabba!



Vi har sökt dagis till Augusti, men han börjar nog till 1a september kan jag tro, så tills dess är jag mammaledig. Nej Aleks är ju den som drar in cashen i denhär familjen så att han ska vara pappaledig igen blir mycket minus i kassan eftersom jag inte har jobb. Men det är ju dags snart o börja söka.. eller skaffa en till.... :)

2011-03-11 @ 21:11:54
URL: http://jeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0