Mina tjejer <3

Igår hade jag arbetsintervju ! =)
Gick helt ok - Jag hoppas det gick bra ...
Det handlar om en förskola i Akalla , bara 5 min ifrån Ms föräldrar så det skulle bli super bra !
Allt verkade iaf gå bra och chefen hade sagt efteråt att hon tyckte jag verkade duktig , 3 stora plus är att jag e Muslim , Svensk och utbildad . Erfarenhet har jag ju oxå - Tänk att jag redan har hunnit jobba i 6 år !! Fick första riktiga jobbet direkt efter studenten 05 - Men iaf .. !
Hoppas iaf det här går bra .. 

Tjejerna mina börjar bli stora .. Elif börjar nog växa ur det allra värsta i sin trots ! (hoppas jag iaf) Ceyda skrattar på riktigt så det kluckar i henne , Pratar .. Kommer bli en mysig höst med en liten en som bara blir mer å mer med på allt , En stor underbar som bara busar ( men slutat gapa å skrika haha)


Idag gör vi iaf inget särskilt .. Vart så mkt nu på sista tiden att vi behöver ta det lungt .. Bara vara hemma , Ceyda får vila öronen lite och jag plocka iordning här hemma . Hittade gammalt glassplitter =S - så det är dags att köra en riktig ordentlig städning hahah .



Hoppas ni har en bra dag annars . =)


8v1dag -Stark tjej

Lillfisen skrattar

Kul med lillasyster
(anledningen till att d inte blir mkt kort på elif är för att alla ser ut såhär - Ungen är aldrig stilla )

Blir väl såhär när man aldrig är stilla . SOmnade lite fel =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0