Mkt som blivit gjort . =)

Oj - här var det längsen ja skrev  Men helt ärligt så finns det så mkt annat att göra nu när det är varmt ute att ja inte vill sitta här ..
PLus att tiden finns inte heller haha ..

Lite ändringar har d blivit oxå ..
Är inte längre mammaledig - utan väntar på en intervju på en förskola i Akalla där ja önskra ja kunde börja jobba .
Vill inte vara för säker och känna att det är lugnt - men d känns rätt bra ! dom behöver personal NU oc det skulle verkligen passa perfekt ! .
Elif kommer gå längre dagar på dagis vilket ja tror hon kommer gilla i slutändan - Lillfisen kommer vara med farmor på dagarna .
Hur tidigt det än är - hur liten än ceyda är så behöver JAG d här .
Har vart hemma sen maj 09 och bara lallat - Behöver komma tillbaka till ett vanligt liv , få tillbaka lite hjärnceller haha .
Jag tror det kommer bli bra . =)
Plus att mehmet är pappaledig i 1 ½ månad sen så då tar han bebis =)

annars spenderar vi mesta tiden ute , leker å umgås med alla  .
Inomhus bråkar vi bara så d e lika bra =) haha
Även vart och åkt karuseller på Gröna Lund , Träffat Alla djuren på skansen och njutit av solen  !


Idag ska dom två små flickorna komma hit en stund medans L är på ett viktigt möte ... Efteråt går vi nog å hämtar Elif och åker till sebastians Dagis som har Sommarfest =) .


Fick skattepengarna oxå ! =)  .
Nu fixa lite innan tjejerna kommer =)



Jag å min fina tjej på Grönan =)
Elif hade verkligen HUUUUR roligt som helst =)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej gumman! Så fin bild på er två!



Du ska absolut göra det som känns bäst för dig. Jag ÄLSKAR att vara ledig, men samtidigt vill jag vara "jag" igen. Jag Kaaaaaaanske också ska börja strö jobba men bara nån dag i veckan hos min pappa för lite extra cash, det behöver vi verkligen.



Här rullar allting på annars, får besök som gör att dagarna blir roligare, vill vara ute så mycket som möjligt i detta fina väder men min vikt stoppar mig ganska mycket, hatar att må så här, men jag gör inget åt det så jag ska väll inte klaga. Hoppas att få motivationen och STYRKAN framför allt att sätta igång. Provade mina sommarklänningar som jag inte fick över höfterna - HEY TJOCKIS! Usch!



Hoppas att allt är bra med dig och din familj, vill se en bild på Ceyda ju.



Puss & kram

2011-06-10 @ 14:22:43
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0