-

Ååååh - vi skulle till lidl här i solna idag   Tänkte mig inte för utan satte mig på bussen och kom till sundbyberg hahah . bara gå av å åka tillbaka å börja om !
åkte nog runt hela solna =P
Hela resan var iaf onödig då vi inte hittade d vi skulle ha - så tog oss hemåt igen ..

Har fått lite kontakt med folket här ute på gården och det är så mysigt.. vi går ut å leker med barnen , har någon att prata med .
Det är så det ska vara lr hur ? =)

vi börjar trivas mer och mer iaf !



Imorrn ere helg och snart semester . Tyvärr blir det nog ingen semester för mig å tjejerna utan vi tar igen det i vinter i stället.. Om det nu inte skulle bli så att ja inte får jobbet som jag vill ha .
Får se , får se.
PLanerar inte lite andra små saker istället

vad ska ni andra göra ? med barn ?



Nu vakna bebis å vill ha mat. ska lägga henne sen å njuta av kvällen med mannen .
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0