Dagen :)

Hittade vägen till hagaparken hemifrån har idag. Gick runt där lite och hade det mysigt med barn och mamma . Lillebror med barn och tjej kom förbi sen , lekte , åt lite och sen tog vi en drink . Vodka mango . Den var god , hade velat att den var lite kallare men passade mkt bra iaf :) . Imorrn kör vi vasa parken med en släkting . Ceyda stannar med mormor. Natten till måndag börjar fastan . Osammanhängande nu men bloggar från mobilen . Saknar min man gör jag iaf . Ca 1 vecka kvar bara innan vi får kramas igen :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Trodde jag svarat på din kommentar. Matchen spelas den 24 augusti tror jag.

Vodka mango lät gott =)

Hoppas allt är bra med er - kram

2011-07-31 @ 09:13:31
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0