<3

Idag har vi spenderat dagen på stranden ..
Elif har fått armpuffar med Hello kitty på så hon bara springer rakt ut i vattnet !! går å går å går även om hon har vatten övanflr huvudet haha . tur att hon flyter lite iaf med puffarna ..

Båda barnen har somnat nu , så ja tänkte bara kolla lite snabbt på datan å sen sova själv . Börjat blanda halva halva med nummer 2 av ersättningen ( frn 4mån) till ceyda , så förhoppningsvis så sover hon ett tag nu .. Jag behöver sova iaf ! =)


M åker på måndag ..2 jääääääävla veckor .. har en sån ångest . - kan inte säga mkt men ja önskar han inte åkte. Av ego skäl - Han kommer ju få uppleva hur mkt som heslt , en bra resa kommer det bli  bara att jag vill slippa vara själv .. Ego skäl . !


vad har ni gjort idag ?



Elif var lite trött .. hahah


Kommentarer
Postat av: Emelie - Mamma till Lilja <3

Folk pratar och undrar mycket, men ingen vet egentligen om JAG gör det eller inte. Bara för jag inte nämner henne i varje inlägg betyder det inte att jag inte är med henne. Hoppas du förstår mig rätt :)

2011-07-24 @ 23:34:41
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Malin

Skitsnack, du vågar bara inte erkänna det för du vet hur jävla sjukt de är och att det verkligen gör dig till en dålig mamma Emelie.

De är synd om din dotter som har en mamma som hellre lämnar bort henne och åker till sin pojkvän än stannar hemma och umgås med henne.

Hon är för fan nyfödd!

2011-07-25 @ 14:57:38
Postat av: Emelie

Jag har lämnat bort henne men gör inte det varje gång, absolut inte. Och jag umgås hellre med min dotter och pojkvän tillsammans. Du får jätte gärna undra och fråga men ta min mejl istället så kan Jag berätta allt.

2011-07-26 @ 13:30:15
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0