Poff !!!!!

KUL att min dag började kl 2 inatt !!!

Vaknade av att mehmet hjälpte Elif att kräkas å efter det slutade det inte  .
Att sova med oss borde ju vara mysigt men det är ett helvete !!!! iaf  för mig . .
Hon snurrar , sparkas , slåss , gråter , gnäller . klättrar . Vi skulle behöva en större säng för sånt men det känns onödigt eftersom vi redan har en jätte!

Så fort hon somnade så kom det slem . hon spottade å höll på , drack vatten . somnade om å sen likadant igen .
5 !!! så fick ja äntligen sova lite å nu är hon på dagis och ja vill bara ligga på soffan å inte röra mig förrän ja ska hämta henne .

men sebastian ska komma hit , å han e här om ca 1 timme så då ere onödigt att ens börja slappa haha .

Får se sen vart dagen tar oss . Men förhoppningsvis kommer mamma hit oxå så ja kan vila lite å slippa tänka så jävla mkt på allt !


HATAR jobbiga nätter . Inte ens med en nyfödd hade jag det såhär. !


* skjut mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0