Moneymoneymoney

Fick mina pengar så tidigt den här månaden . förstår faktiskt inte varför ..
Så nu när alla andra fick har jag redan haft mina ett tag . Stört mig jätte mkt .
För annars så fixar vi räkningar å så direkt så vet ma hur mkt man har kvar å kan spendera haha .

Nu spenderade jag å tänkte sen . =P
Ok att det fortfarande finns kvar så man kan leva åtminstonde - hade klarat oss ännu bättre utan dom där 700 som måste gå till ett jävla busskort !! - Men M börjar jobba nästa vecka så ja måste ha ett eftersom han inte kan köra mig överallt .. - Blir nästan lite för dyrt av att betala varje gång man åker oxå ! . kan inte direkt planka med barnvagn å gravid mage hahaha ! ..

Men det stör mig . Pengar gör så mkt ! Speciellt nu när det är en del som behövs inhandlas oxå .


Vi öppnade ett konto till Elif igår oxå - Sätta in pengar där varje månad . Kommer bli bra . Får spara till båda tjejerna där sen när man kommit igång med 2 ! =)


Vill köpa nya kläder till mig å Elif . Hatar att ja ska behöva gå tjock i början av våren - säkert i sommar oxå .. när det finns så mkt fina byxor , kjolar , klänningar å allt .
Får klä upp Elif å lillstumpan istället haha ..

Kom på att jag måste ner i källaren oxå å ta upp Elifs gamla kläder . För även om hon e född på sommaren fick vi inte komma ut förän i slutet av okt . Så hennes första kläder är dressar perfekta för lillmonstret under första tiden innan d blir för varmt . Bra vah  =))


Nu ska vi iaf baka kärleksmums och sen lite mat .  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0