mina 2½or .. <3

Ju mer tid Mehmet å Elif spenderar ju mer kärlek växer det fram mellan dom ..
Som idag .. Han tog med henne ut och även om dom var hos hans föräldrar ett tag så var hon fortfarande med bara honom .. Ingen mamma i närheten och det gör att hon känner sig tryggare med sin pappa .

Dom var ute ett par timmar och när dom kom hem så var det bara pappa som gällde .
Å så har det vart resten av kvällen .. Bara pappa .


Skrivet för någon dag sen . Men hann inte publicera det . Elif är jätte sjuk nu så det gick före .


Men det ja ville säga var att jag älskar mina 2½or. (bebis e ½)

Finns inget finare än den att se dom tillsammans .


Kommentarer
Postat av: Jennifer

SÅ SÖT BILD! Sådan far sådan dotter hehe.



Tack för dina fina lugnande kommentarer.



Jag ringde som sagt jour barnmorskan och han sa att hon tyckte det lät som foglossning och tyckte jag skulle kontakta en sjukgymnast. Och då även prata med min riktiga barnmorska på nästa besök, de har ju "klämdag" stängt idag.

Själv tyckte jag att det stämde mer med sammandragningar av de jag läste till mig på nätet. Och oron kommer när jag läser din blogg om Elif och då min mans kusin som jag skrev om i mitt senaste inlägg.



Hur kände du att något var fel? Var det pga blödningarna du fick?



Angående sjukskrivning ska jag prata med min chef om det nästa vecka och barnmorskan. Kanske kan de ge mig lugnare arbets uppgifter på jobbet.



Var dina barn planerade? Så kul att vi är beräknade samma dag hehe. Vilken stad är du ifrån?



Hur kommer det sig att du blev sjukskriven så tidigt?

Usch 6 veckor på sjukhus, lät inget vidare.

Hoppas, hoppas du går normalt denna graviditeten.



Ursäkta alla frågor, men du vet hur det är som förstföderska, :p



Kram

2011-01-07 @ 14:37:31
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0