Latmask

Blir så klen av mig själv faktiskt !
När jag e själv hemma så har ja blivit så extremt lat !
När Mehmet jobbar så har jag inte vart såhär förut men av att ha honom blir jag bara ännu latare ! .
Jag går upp med Elif på morgonen , fixar oss med kläder å frukost osv . Lämnar henne å sen hem . Käkar frukost och sen fastnar jag där ! .
Borde göra hur mkt som helst så när elif väl kommer hem från förskolan kan vi bara sätta oss å leka ! lr gå en promenad ute om hon e på humör haha .

Men när hon kommer hem , det är Då jag satsar allt och sitter inte ner en sekund .
Kanske behöver vilan från dagen för att palla sen ??
Men det känns så löjligt för jag flänger fram tills det är dags att sova .
Hon somnar vid 20 - 21 på kvällarna å jag har börjat försöka lägga mig tidigare på nätterna ..

Som idag . Ok nu har jag haft en värdelös då allt bara värker .. Men har suttit här.. ätit lite ..Var iväg i det allra snabbaste och köpte ost och nu sitter jag här igen .
Väntar på min fiskbullar å sen iväg för att hämta lillfisan  .

Har disk , tvätt , småplock PLUS att jag vill fixa hennes rum ..
Måste göra mat , och sen fixa allt det där innan IGEN.
Plus lillan . Som antingen springer runt och plockar iväg allt ja fixat lr springer runt med sin vagn å gapar hahah .


Ska inte klaga . Men skulle behöva äta en förpackning med koffein tabletter varje dag för att sluta vara såååå lat !!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men kvinna - du är gravid - du ska njuta av att slappa nu, så får du vara mindre lat när bebis nr 2 kommer.

Det är vad jag intalar mig de dagar jag inte rör ett finger - jag är gravid hahaha.

2011-01-19 @ 16:22:53
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0