God morgon .

Uppe tidigt idag ! men det gör inget.. Gick å la mig innan 23 igår å endast upp 1 gång inatt vid 1 å hjälpte elif å prutta lite (pappas flicka ). Sen sov vi ! . Upp vid 7 å nu sitter vi här framför tvn . Smörgås mjölk o musses klubbhus .  Det går nästan för bra för henne i hennes rum . Vet inte det är för att hon slipper höra oss snarka , vi störs inte av varandra längre . Hon sover väldigt djupt och bra och det glädjer mig något enormt . Ska inte ha bebis än å mehmet är hemma ett par veckor till så det gör mig inget att behöva gå upp nångång under natten såhär i början .

Ska iaf till dagis idag . ! Var förbi igår och sa hej och hon blev jätte glad när hon såg sina kompisar ! =)

M å jag ska träna !! Ha en mysdag bara vi innan trollet kommer hem igen , har lite samtal att ringa oxå .



Hoppas på en bra dag för er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0