Fredag ..

Gick in i v 25 igår ! =)
Allt har verkat bra so far men igår var en jobbig dag !! Var jätte öm i magen och bebis bara låg å tryckte på hela tiden . Men efter lite sömn å vila så mår vi bättre .

Elifs feber är borta !
Efter 3 dagar med en unge som kokar å fel jävla värktabletter så tryckte jag i henne två alvedon igår under dagen och nu är allt borta !
Har väl ca 10 koppor kvar ( inklusive dom i hårbotten) som behöver torka å sen är vi fit for fight igen !
Dagis på tisdag .. Älskling och jag ska börja träna igen ! .
Lite lugn och ro på dagarna .. Ska bli skönt .
Har ändå 2 veckor tillsammans då vi har hela dagarna för oss själva ( om nu inte elif lyckas bli sjuk igen)


Idag tar vi det lungt.. Tror Ceylan och Ali ska komma hit en stund . Annars händer inte mkt


v25 med Elif .. Turkiet sommar 09


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Söt magbild! Borde ta fler på mig själv, men känner mig bara fet därför jag inte vill ta haha. Hur mycket har du gått upp? Jag har redan gått upp 13 kg - helt sjukt ju!



Jag stannade på 9 väldigt länge men sedan julafton har jag gått upp 4 kg på bara två veckor - undrar vart jag kommer att sluta - suck!

2011-01-07 @ 14:39:57
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0