Fortsätter

Humöret från igår sitter kvar idag .

Är en sån där dag då ja vill typ spy på allt .
Vet inte om det är för att jag e trött och har för mkt att göra. Eller att mehmet hann knappt vakna idag innan han var tvungen att springa iväg.
Kommer väl hem igen om typ nån timme å då är han helt slut och Elif måste underhållas i minst 1 timme till  .

Hon har bokstavligt talat hängt på mig heeeela dagen . - Förutom under dom 1 ½ timme hon sov .

Imorgon är det Dagis och jobb  Å jag har hela dagen för mig sjäääälv !
Försöker fixa så mkt som möjligt NU för att ha så lite som möjligt att göra imorrn .MAX en tripp till affären och sen tvätta lite .
Funderar på om ja ska gå direkt efter att ja lämnat elif på dagis så slipper jag det sen haha .

Är trött i kropp och själ å då orkar man inte mkt..




Nu börjar det igen . !

M kom precis oxå.. lite avlastning nu blir alldeles perfekt !!


Kommentarer
Postat av: Emelie - Graviditet nummer 1 <3

Tack för kommentaren. Det behöver inte ha något med vart bebisen ligger i magen. Men kan bli så i många fall, vet mycket smalare personer, folk som är normalbyggda som man inte sett någonting på under hela deras graviditet

2011-01-31 @ 23:24:27
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0