=)

Godmorgon !

Ville köra en bil över mig själv imorse när det var dags att gå upp.
Elif vaknade 6 !!!!Fast hon är så duktig - Sover iaf 10timmar själv i sin säng inne i rummet . Tog in henne å hon snurrade till 7.30 å somnade om då .Men det roliga e att vi går upp 8 . Så vi hade lika gärna kunnat starta dagen när hon vakna första gången =P

Men men ..

Påväg till dagis så gick hon faktiskt halva vägen själv . Blev för kallt till slut så var tvungen å sätta henne i vagnen - Men duktig är hon . Både i uppförs backar å nedför !


Solen Skiner , himlen är blå och fåglarna kvittrade på lagom mkt Och det gör SÅ mkt ! Kände mig mkt gladare av att bara gå ut i det kalla !
Så nu är Elif iaf på dagis , jag ska sätta mig och söka jobb och sen ner i centrum och leta present till Aliyah =)


Dagen börja bra och hoppas det slutar lika bra =))


Påväg till dagis imorse . Min STORA tjej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0